امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Tuesday, 22 June , 2021
امروز : سه شنبه, ۱ تیر , ۱۴۰۰ - 13 ذو القعدة 1442
شناسه خبر : 195
  پرینتخانه » اخبار عمومی, ویژه تاریخ انتشار : 11 نوامبر 2020 - 16:34 |

ورود انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان کشور، به سوالات و شکایات مطرح شده از علوم پزشکی زابل

در پی شکایات متعدد از دانشگاه علوم پزشکی زابل، انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان طی نامه ای به ریاست این دانشگاه خواستار پاسخگویی وی شد.
ورود انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان کشور، به سوالات و شکایات مطرح شده از علوم پزشکی زابل

به گزارش تنگه احد علیرضا کیخایی، بازرس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان کشور پس از شکایات متعدد درخصوص عدم پرداخت معوقات و مشوق های کرونایی و عدم کنترل پروتکل های بهداشتی در مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان زابل، طی نامه ای به ریاست دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان، خواستار پاسخگویی وی به این موارد شد.

 

 متن این نامه به شرح زیر است:

با احترام، باتوجه به شکایات متعدد نسبت به عدم پرداخت معوقات نیروهای شرکتی و پرداختی پرستاران و مشوق های کرونایی آن دانشگاه محترم و همچنین عدم کنترل رعایت پروتکل های بهداشتی در مراکز درمانی و بهداشتی، خواهشمند است پاسخ مناسب در این خصوص به دفتر استان ارائه نمایند.

لازم به ذکر است طی روزهای گذشته دانشگاه علوم پزشکی زابل بابت پرسش سوالاتی توسط پایگاه خبری تحلیلی تنگه احد که حال مورد پرسش بازرس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان کشور نیز می باشد، از سردبیر این پایگاه خبری شکایت کرده است.

| منبع خبر : تنگه احد
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.